Zamówienie w realizacji

Koszty dostawy

''

REGULAMIN PROMOCJI „Darmowa dostawa i wniesienie”

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Organizatorem promocji „Darmowa dostawa i wniesienie”, zwanej dalej „Promocją” jest  AGD HOME Ciura, Wysokiński Sp.J. z siedzibą w miejscowości Macierzysz ul. Sławęcińska 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Warszawy w Warszawie, XII Wydział  Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS0000390508, o kapitale zakładowym 100 000 zł, nr REGON: 143010335, nr NIP5272658897, zwana w dalej „Organizatorem”.

2. Promocja polega na dostarczeniu oraz wniesieniu produktów na koszt Organizatora Promocji przy spełnieniu warunków określonych w niniejszym regulaminie i na zasadach w nim określonych.

§2 CZAS TRWANIA PROMOCJI

Promocja trwa od 31.03.2017 do 14.04.2017 roku.

§3 WARUNKI PROMOCJI

1. Urządzenia objęte promocją: wszystkie urządzenia.

2. W ramach promocji opłata za transport oraz wniesienie zakupionych urządzeń zostanie obniżona do 0 zł.

3. Promocyjny koszt dostawy oraz wniesienia dotyczy wysyłek powyżej 99zł brutto na terenie Warszawy Transportem AGDhome.pl Warszawa.

§4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady udziału w Promocji i jest dostępny na stronie sklepu.

2. Regulamin Promocji może ulec zmianie w czasie jej trwania, przy czym zmiany w Regulaminie nie wiążą osób, które zawarły umowę sprzedaży towaru na warunkach niniejszej Promocji przed dokonaniem zmiany Regulaminu.

I. Darmowa dostawa w Warszawie i okolicach od 99 zł.

DARMOWA DOSTAWA w Warszawie i okolicach

Regulamin promocji darmowa dostawa w Warszawie i okolicach:

  • dostawa w Transport AGDhome.pl Warszawa oraz Transport AGDhome.pl Mazowsze,
  • jednorazowy zakup produktów powyżej 99 zł brutto,
  • promocja DOSTAWA GRATIS za 0 zł dotyczy dostaw w przedziale czasowym 11:00 - 21:00 od poniedziałku do piątku,
  • darmowa dostawa obejmuje dowóz pod wskazany w zamówieniu adres bez wniesienia sprzętu do budynków, kierowca ma obowiązek zadzwonienia do Państwa przynajminej 1 godzinę przed dostawą.

Usługi dodatkowe ( płatne ) dla Transportu AGDhome.pl Warszawa oraz Transportu AGDhome.pl Mazowsze

''GWARANTOWANA dostawa w godzinach 14:00 - 17:00 + 18.99 zł
GWARANTOWANA dostawa w godzinach 17:01 - 22:00 + 24.99 zł

''Usługa wniesienia w budynkach z windą do 2 urządzeń + 14.99 zł (dotyczy wniesienia jednego lub 2 urządzeń AGD do budynków w których do wniesienia urządzeń można wykorzystać sprawną windę pod warunkiem, że urządzenia zmieszczą się do windy. Jeśli produkty nie zmieszczą się do windy kierowca jest uprawniony do pobrania dodatkowej opłaty za wniesienie zgodnie z niniejszym cennikiem usług)

''Usługa wniesienia w budynkach z windą więcej niż 2 urządzenia + 34.99 zł (dotyczy wniesienia 3 lub więcej urządzeń AGD do budynków w których do wniesienia urządzeń można wykorzystać sprawną windę pod warunkiem, że urządzenia zmieszczą się do windy. Jeśli produkty nie zmieszczą się do windy kierowca jest uprawniony do pobrania dodatkowej opłaty za wniesienie zgodnie z niniejszym cennikiem usług )

'' Usługa wniesienia w budynkach bez windy do 2 urządzeń + 24.99 zł (dotyczy wniesienia jednego lub 2 urządzeń do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenia na szkody wnieść urządzenia)

'' Usługa wniesienia w budynkach bez windy do 4 piętra więcej niż 2 urządzeń + 44.99 zł (dotyczy wniesienia trzech lub więcej urządzeń do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenie na szkody wnieść urządzenia)

'' Usługa wniesienia w budynkach bez windy od 5 do 9 piętra + 89.99 zł (dotyczy wniesienia nie więcej niż 6 urządzeń do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy na piętra od 5 do 9 pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenie na szkody wnieść urządzenia)

'' Dodatkowa usługa wniesienia lodówki Side by Side + 39.99 zł (dodatkowa opłata naliczana, gdy w zestawie zamówionego sprzętu AGD znajduje się wielkogabarytowa lodówka typu Side by Side)

'' Odbiór zużytego sprzętu + 29.99 zł (dodatkowa opłata za odbiór zużytego sprzętu AGD do punktu utylizacji, odbieramy sprzęt powinien być wcześniej opróżniony i odłączony od instalacji. Nasi kierowcy nie odłączają zużytego sprzętu)

'' Usługa ustawienia, podłączenia, zabrania opakowań pralki lub zmywarki wolnostojącej=>49.99 (dodatkowa opłata za ustawienie sprzętu w tym wypoziomowanie, podłączenie do instalacji elektrycznej, dopływu wody i odpływu wody pod warunkiem, że praca ta nie wymaga przerabiania instalacji hudraulicznej i kanalizacyjnej w pralce lub zmywarce wolnostojącej, odebranie i utylizacja opakowań, koszt podłączenia 49.99 zł dotyczy 1 urządzenia)

'' Usługa przełożenia kierunku otwierania drzwi w lodówce=>99.99 (dodatkowa usługa wykonywana przez autoryzowany serwis polegająca na zmianie otwierania kierunku drzwi. Warunkiem wykonania tej usługi jest ustalenie z naszym konsultantem kierunku otwierania drzwi oraz przedpłata na konto. Zlecenie tej usługi wydłuża czas realizacji zamówienia o dodatkowe 48 godzin ( 2 dni robocze ))

'' Usługa rozpakowanie, ustawienia, wypoziomowania i zabrania opakowania=>29.99 (dodatkowa opłata za ustawieniesprzętu w tym wypoziomowanie, odebranie i utylizacja opakowań dowolnego sprzętu AGD wolnostojącego)

'' Usługa montażu zestawu pralki i suszarki z łącznikiem=>149.99 (pakiet usług polegający na wniesieniu pralki i suszarki do mieszkania w przypadku możliwości skorzystania z windy, rozpakowanie urządzeń, zmontowanie zestawu pralki i suszarki w zestaw (niezbędny jest łącznik do 2 urządzeń, który należy dokupić), wypoziomowanie i podłączenie urządzeń do przygotowanych wcześniej łączy kanalizacyjnych i wodnych, sprawdzenie szczelności podłączenia, zabranie opakowań. UWAGA: nieprawidłowy montaż grozi uszkodzeniem urządzeń.

MAPA DARMOWA DOSTAWA w Warszawie i okolicach


I. Transport AGDhome.pl Warszawa - DOSTAWA GRATIS przy zakupie powyżej 99 zł

Dostawa w tej strefie obejmuje granice administracyjne Warszawy.


I. Transport AGDhome.pl Mazowsze - DOSTAWA GRATIS przy zakupie powyżej 99 zł

Dostawa w tej strefie obejmuje miejscowości:

Łomianki, Legionowo, Wołomin, Zielonka, Sulejówek, Otwock, Karczew, Konstancin Jeziorna, Piaseczno, Pruszków, Ożarów Mazowiecki, Raszyn, Ząbki, Michałowice, Reguły, Piastów, Wesoła, Stare Babice, Janki, Jabłonna, Marki, Głosków, Lesznowola, Zalesie Górne, Opacz, Płochocin, Sulejówek, Halinów, Izabelin, Laski, Chotomów, Czosnów, Stanisławów, Otwock, Józefów, Wiązowna, Złotokłos, Baniocha, Mroków, Wólka Kosowska, Otrębusy, Komorów, Nadarzyn, Brwinów, Błonie, Okuniew, Zaborów, Leszno, Nieporęt, Nowy Kazuń, Kobyłka, Glinianka, Karczew, Podkowa Leśna, Milanówek, Kłudzienko, Młochów, Rozalin, Zegrze, Wieliszew, Zakroczym, Pomiechówek, Wołomin, Klembów, Ostrówek, Radzymin, Wola Rasztowska, Kuligów, Stare Załubice, Poświętne, Kołbiel, Celestynów, Wola Prażmowska, Sokików, Grodzisk Mazowiecki.

II. DOSTAWA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI KURIEREM: SCHENKER, DPD, DHL

Bardzo wiele produktów na naszej stronie posiada opcję DOSTAWA GRATIS dlatego prosimy o każdorazowe sprawdzenie kosztów dostawy w koszyku poprzez dodanie produktów - w razie wątpliowści skontaktuj się z nami e-mailowo, jeśli opłata naliczyła się niewłaściwie anulujemy te koszty.

Maksymalna kwota podbrania w przypadku firm kurierskich wynosi 6499 zł

Dostawy do klientów indywidualnych DB Schenker Home z wniesieniem i dostawą wieczorem od 16:00 - 22:00

''           ''       ''        ''

1. Opis usługi

Dostawy obejmują dostawy sprzętu RTV/AGD do klientów indywidualnych uzupełnione usługami dodatkowymi: wniesienia, dostawy wieczorem, dostawy wieczorem z wniesieniem, awizacji.

Dostawy są realizowane od poniedziałku do piątku.
Usługi realizowane w ramach dostaw do klientów indywidualnych:

Pakiet S - Dostawa (10:00 – 16:00) - DOSTAWA GRATIS ( koszt dostawy jest naliczany w koszyku. W przypadku niektórych marek może zostać doliczony koszt dostawy, w razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszymi konsultantami )
Pakiet M - Dostawa wieczorem (16:00 – 22:00) - opłata dodatkowa 139 zł

Pakiet L - Dostawa z wniesieniem (10:00 – 16:00) - opłata dodatkowa 149 zł

Pakiet XL - Dostawa wieczorem z wniesieniem (16:00 – 22:00), jest to korzystny PAKIET 2 usług ( Pakiet M + Pakiet L ) - opłata dodatkowa 189 zł.

Dostawa przesyłek do Odbiorcy jest realizowana zgodnie z dostarczonym przez Klienta zleceniem.

Definicje.

Dostawa:
Odbiór przesyłki przez Odbiorcę bezpośrednio ze skraju windy samochodowej.

Dostawa wieczorem:
Odbiór przesyłki przez Odbiorcę bezpośrednio ze skraju windy samochodowej pomiędzy 16:00 a 22:00.

Wniesienie:
W ramach usługi wniesienia kurier DB Schenker zobowiązany jest do dostarczenia przesyłki pod adres z dokumentu przewozowego (list przewozowy) w miejsce w lokalu wyznaczone przez klienta lub do pierwszej przeszkody architektonicznej uniemożliwiającej dalszy transport. Docelowe miejsce powinno być wcześniej przygotowane oraz mieć swobodny dostęp (wystarczająca szerokość drzwi, brak przedmiotów utrudniających transport ręczny). W przypadku konieczności usunięcia wcześniej stojących przedmiotów z docelowego miejsca, kurier ma obowiązek pozostawić przesyłkę w pobliżu wyznaczonego miejscu, które nie wymaga dodatkowych czynności związanych z usunięciem innych przedmiotów. Usługa wniesienia jest realizowana w dwuosobowych zespołach kurier i pomocnik. Maksymalna waga wnoszonego towaru (1 sztuki/opakowania) nie może przekroczyć 84kg dla zespołu 2-osobowego, posługującego się wózkiem kołowym. 

Awizacja:
Telefoniczny kontakt z Odbiorcą w celu otrzymania potwierdzenia o możliwości odbioru przesyłki i doprecyzowania przedziału czasowego dostawy w ramach godzin zdefiniowanych w poszczególnych pakietach.

Zasięg terytorialny usług.

1. Pakiet S – dostawa do klientów indywidualnych w godzinach 10:00 – 16:00 dostępna na obszarze całego kraju.

2. Pakiet L – dostawa z wniesieniem w godzinach 10:00 – 16:00 dostępna na terenie wymienionych poniżej miast:

  • SZCZECIN: Szczecin, Szczecin Dąbie, Dobrzany, Drawno, Goleniów, Gryfino, Kamień Pomorski, Lipiany, Maszewo, Myślibórz, Nowe Warpno, Nowogard, Police, Pyrzyce, Stargard Szczeciński, Wolin

  • RZESZÓW: Rzeszów, Głogów Małopolski

  • LUBLIN: Lublin

  • KIELCE: Kielce

  • ZIELONA GÓRA: Zielona Góra

  • BYDGOSZCZ: Bydgoszcz

  • KONIN: Konin, Kalisz

  • OLSZTYN: Olsztyn

  • BIAŁYSTOK: Białystok

  • KOSZALIN: Koszalin, Kołobrzeg 3

  • KATOWICE: Katowice, Gliwice, Pyskowice, Bytom, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Tarnowskie Góry, Toszek, Zabrze

  • KRAKÓW: Kraków

  • WROCŁAW: Wrocław, Brzeg, Brzeg Dolny, Jelcz Laskowice, Kąty Wrocławskie, Oborniki,

    Oleśnica, Oława, Środa Śląska, Świdnica, Trzebnica, Twardogóra, Wołów, Żmigród

  • ŁÓDŹ: Łódź, Pabianice, Aleksandrów Łódzki, Zgierz

  • WARSZAWA: Warszawa, Piaseczno

  • POZNAŃ: Poznań, Luboń

  • GDYNIA: Gdynia, Gdańsk, Sopot, Rumia, Wejherowo, Gdańsk Wrzeszcz

3. Pakiet M i Pakiet XL – Dostawa wieczorna i dostawa wieczorna z wniesieniem w godzinach 16:00 – 22:00 dostępna na terenie poniżej wymienionych miast:
  • KATOWICE: Katowice, Gliwice, Pyskowice, Bytom, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Tarnowskie Góry, Toszek, Zabrze
  • KRAKÓW: Kraków
  • WROCŁAW: Wrocław, Brzeg, Brzeg Dolny, Jelcz Laskowice, Kąty Wrocławskie, Oborniki, Oleśnica, Oława, Środa Śląska, Świdnica, Trzebnica, Twardogóra, Wołów, Żmigród
  • ŁÓDŹ: Łódź, Pabianice, Aleksandrów Łódzki, Zgierz
  • POZNAŃ: Poznań, Luboń
  • GDYNIA: Gdynia, Gdańsk, Sopot, Rumia, Wejherowo, Gdańsk Wrzeszcz

2.1 Termin dostawy

Dostarczenie przesyłek do odbiorców będzie następowało w następnym dniu roboczym po dniu ich podjęcia od klienta, pod warunkiem, że samochody liniowe dojadą do terminali odwozowych nie później niż do godzin określonych w Załączniku nr 2. W przypadku gdy warunek nie zostanie spełniony, rozładowanie samochodu będzie możliwe dopiero po zakończeniu rozładunku standardowych samochodów liniowych, a za terminowo wykonane zlecenie uważa się dostawę w terminie dwóch dni roboczych po dniu podjęcia przesyłek od Klienta.

2.2 Awizacja dostaw

Termin

Forma

Sposób

Cel

Awizacja 1

Dzień przed dostawą

Wiadomość SMS

Wiadomość generowana przez system w momencie odebrania danych el.

Informacja o terminie dostawy (data i przedział czasowy), sposobie dostawy (np. wniesienie lub brak wniesienia), kwocie pobrania.

Awizacja 2

Dzień dostawy – przed realizacją usługi

Rozmowa telefoniczna

Kurier

Przekazanie dokładniejszej informacji o spodziewanej godzinie dostawy. Potwierdzenie obecności odbiorcy we wskazanym miejscu.

W przypadku braku kontaktu telefonicznego z odbiorcą, przesyłka nie zostaje przekazana do
odwozu – stwierdzenie nieprawidłowości kod T0820. Automatycznie zostaje wysłany do Klienta komunikat informujący o przełożeniu dostawy na kolejny dzień roboczy albo inny dzień zgodnie z dyspozycją Klienta. Przesyłka pozostaje do 3 dni roboczych w terminalu Operatora Logistycznego.

W przypadku błędnego numeru telefonu odbiorcy lub braku zgody odbiorcy na przyjęcie przesyłki (zmiana terminu, brak gotówki itp.) kurier nie podejmuje próby dostarczenia przesyłki. Informacja o tym jest przekazywana do Klienta z wnioskiem o dyspozycje dotyczące przesyłki.

2.3 Dostawa

2.3.1  Kurier ma obowiązek dostarczenia przesyłki zgodnie z wyznaczonym przedziałem czasowym.

2.3.2  Kurier realizuje jedynie pakiet dostawy wskazany w liście przewozowym.

2.3.3 Odbiorca nie ma możliwości zmiany wcześniej zamówionego pakietu dostaw za pośrednictwem Kuriera.

2.3.4  Dostawa z wniesieniem przesyłki realizowana tylko w pakietach L i XL zgodnie z definicją.

2.3.5  W przypadku gdy skuteczne dostarczenie przesyłki nie jest możliwe, kurier pozostawia pod adresem odbiorcy wiadomość o podjętej próbie dostarczenia.

2.3.6 Odbiorca może rozpakować przesyłkę dopiero po potwierdzeniu jej odbioru w liście przewozowym oraz uregulowaniu wszelkich należności ciążących na przesyłce, a leżących po stronie odbiorcy.

2.3.7 Kurier nie ma obowiązku pozostania u odbiorcy do momentu rozpakowania przesyłki.

2.3.8 Odbiór zużytego sprzętu możliwy jedynie na warunkach standardowego polecenia odbioru.

2.3.9 Usługi poza zakresem DB Schenker Home: rozpakowanie, montaż, instalacja, zabranie opakowań, odbiór sprzętu (za wyjątkiem 2.3.8).

3. Odchylenia od standardowego procesu

Usługi są realizowane zgodnie z instrukcją opisaną w zleceniu od Klienta.

Zmiana wcześniej zleconej usługi jest możliwa tylko na podstawie dyspozycji Klienta uwzględniając dostępny czas reakcji i zasoby. 

Zapraszamy do korzystania z wygodnych usług. W razie jakichkolwiek wątpliwości zapytaj naszego konsultanta o szczegóły usług.

Zespół AGDhome.pl

''           ''       ''        ''

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki
oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

newsletter
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś uwagi do strony

Salony producentów

Teka Dyson Liebherr Smeg Bosch