• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

Kontakt dział handlowy: (22) 877 77 77, 0 801 011 997

Tematy pomocy




Jak złożyć zamówienie?

  • Dodając wybrany produkt do koszyka, zdecyduj czy chcesz kontynuować zakupy ( naciśnij pole "kontynuuj zakupy" ) lub przejść do zawartości koszyka ( naciśnij pole "przejdz do koszyka" )
  • Będąc w koszyku możesz zmienić liczbę sztuk danego produktu wpisując w pole ilość i naciskając przycisk "przelicz", możesz również usunąć produkt z koszyka wciskając pole "usuń"
  • Jeżeli posiadasz kupon rabatowy wpisz jego numer w pole "kupon rabatowy" i wciśnij przycisk "sprawdź"
  • Wybierz formę dostawy i płatności zaznaczając odpowiednie pole, następnie przejdź do dalszego kroku zamówienia wciskając przycisk "przejdź dalej"
  • Wprowadź dane adresowe wraz z numerem kontaktowym oraz adresem e-mail
  • Jeśli dane do faktury VAT różnią się od danych dostawy odznacz pole "dane do faktury" i wprowadź poprawne dane.
  • Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie możesz je założyć wpisując własne hasło w pole "zdefiniuj hasło" następnie "powtórz hasło"
  • Zaznacz pola obowiązkowe dotyczące znajomości regulaminu oraz pole dotyczące przetwarzania danych osobowych
  • Następnie wciśnij przycisk "dalej"
  • W kolejnym kroku możesz wypełnić któtką ankietę oraz wpisać uwagi do zamówienia w polu "uwagi do zamówienia"
  • Aby zakończyć proces składania zamówienia wciśnij przycisk "wyślij zamówienie"




Portfele korzyści

Są to pakiety usług, za pośrednictwem których mogą Państwo zyskać rabat oraz dodatkowe korzyści. Tabela przedstawia porównanie wariantów.

Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami (22) 877 77 77 lub 0 801 011 977

''

Dodatkowa gwarancja to umowa ubezpieczenia zawarta z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, przy udziale sklepu AGDhome.pl. Szczegóły zawarcia umowy znajdują się w Warunkach Ubezpieczenia.
POBIERZ WARUNKI UBEZPIECZENIA ERGO HESTIA

Dodatkowa gwarancja – często zadawane pytania:

Jak mogę odróżnić sprawę ubezpieczeniową od sprawy gwarancyjnej bądź reklamacji?

Jeżeli Twój sprzęt przestał działać bez widocznego powodu, mogło to być spowodowane usterką funkcjonalną . W tego typu przypadkach, z reguły nie widać zewnętrznych uszczerbków. Roszczenia tego rodzaju są na ogół pokryte z tytułu gwarancji/prawa do reklamacji. Jeżeli gwarancja/prawo reklamacji nie wygasło, skontaktuj się z autoryzowanym serwisem.

Czy ubezpieczenie wpływa na prawa, które posiadam w związku z regulacjami prawnymi w zakresie ochrony praw konsumenckich?

Ubezpieczenie nie ma wpływu na prawa, które wynikają z przepisów prawnych dotyczących ochrony praw konsumenta. Jest ich dopełnieniem, które zapewnia, że masz wszechstronną ochronę.

Co się dzieje, gdy mój sprzęt popsuje się w wyniku nieszczęśliwego wypadku?

Jeżeli Twój sprzęt uległ nagłemu i nieprzewidzianemu wypadkowi to zawsze w pierwszej kolejności próbujemy go naprawić. Jeżeli ocenimy, że naprawa nie jest możliwa lub jest nieopłacalna to zapewnimy nowy sprzęt (o tych samych lub zbliżonych parametrach technicznych).

Co się dzieje gdy naprawa mojego sprzętu nie jest możliwa?

Jeżeli uszkodzenie jest zbyt duże, aby naprawić produkt, wymienimy go na identyczny. Otrzymasz produkt tego samego modelu i marki, jeżeli jest on nadal dostępny w sklepie. W przypadku, gdy przedmiotowy produkt nie jest już dostępny, otrzymasz produkt o najbardziej zbliżonych funkcjach ( porównamy specyfikacje techniczne ) . Jako klient masz możliwość podać nam, które specyfikacje techniczne są dla Ciebie najważniejsze

Ile kosztuje Polisa?

Koszt Polisy zależy od ceny sprzętu, okresu jej trwania oraz zakresu ubezpieczenia. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń do nas - (22) 266 86 10

W jakim terminie mogę kupić ubezpieczenie?

Wariant podstawowy obejmujący naprawy sprzętu po gwarancji producenta można kupić w dniu zakupu sprzętu lub do 60 dni od daty jego zakupu. Wariant rozszerzony (obejmujący dodatkowo ochronę od przypadkowych uszkodzeń) można kupić wyłącznie w dniu zakupu.

Co jeśli zmienię zdanie?

Możesz zrezygnować z Polisy i otrzymać pełny zwrot składki do 30 dni (firmy 7 dni) od daty zakupu, pod warunkiem że nie zgłosiłeś w tym czasie szkody. Szczegóły postępowania zawarte są w dokumencie potwierdzającym zakup ubezpieczenia.

Co się dzieje z moim ubezpieczeniem, kiedy sprzęt zostaje wymieniony na nowy w czasie gwarancji producenta

Ochroną ubezpieczeniową zostanie objęty nowy sprzęt. Jeżeli wymiana miała miejsce w serwisie wymianę sprzętu należy zgłosić do CAS (nr tel. na polisie). Jeżeli wymiana sprzętu miała miejsce w sklepie, pracownik sklepu zajmie się aktualizacją danych. Okres ubezpieczenia dla nowego sprzętu jest taki sam jak określony w dokumencie ubezpieczenia sprzętu wymienianego, z tym, że jego bieg rozpoczyna się od dnia wymiany sprzętu.

W przypadku ubezpieczenia zawierającego ochronę od przypadkowych uszkodzeń zostanie ona przeniesiona na nowy sprzęt w takiej części w jakiej nie była wykorzystana przy sprzęcie wymienianym.

Co zrobić w przypadku wystąpienia awarii

Należy zadzwonić do Centrum Autoryzacji Szkód (CAS) pod numer (58) 762 76 76
czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-20:00 oraz w soboty w godz. 9:00-17:00.




Czas realizacji zamówienia

Niezależnie od tego czy na karcie produktu widnieje informacja o dostepności asortymentu konsultant każdorazowo skontaktuje się z Tobą ( telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail ) w celu potwierdzenia terminu realizacji zamówienia. Kontakt nastąpi nie później niż 24 godziny od momentu złożenia zamówienia ( z wyłączeniem dni wolnych od pracy ).

Przesyłki dostarczają firmy kurierskie DHL, Schenker, DPD, Transport AGDhome.pl. Czas trwania dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle 1-2 dni robocze.

W przypadku odbioru zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym Paczkomacie w terminie 2 dni roboczych od momentu nadania paczki.

Zawsze możesz skorzystać z bezpłatnego punktu odbiorów. Nasze magazyny i punkt odbioru zlokalizowane są w różnych miejscach. Przesyłki są przewożone z magazynów do punktu odbioru. Czas dostawy przesyłki z magazynów do punktu odbioru wynosi od 2 do 3 dni roboczych, za każdym razem otrzymasz informację drogą e-mailową lub telefoniczną o możliwości odebrania towaru.

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.




Dostawy rodzaje i koszty

I. TRANSPORT AGDhome.pl W WARSZAWIE I OKOLICACH

''

Regulamin promocji darmowa dostawa w Warszawie i okolicach:

  • dostawa w Transport AGDhome.pl Warszawa oraz Transport AGDhome.pl Mazowsze,
  • jednorazowy zakup produktów powyżej 99 zł brutto,
  • promocja DOSTAWA GRATIS za 0 zł dotyczy dostaw w przedziale czasowym 11:00 - 21:00 od poniedziałku do piątku,
  • darmowa dostawa obejmuje dowóz pod wskazany w zamówieniu adres bez wniesienia sprzętu do budynków, kierowca ma obowiązek zadzwonienia do Państwa przynajminej 1 godzinę przed dostawą.

Usługi dodatkowe (płatne) dla Transportu AGDhome.pl Warszawa oraz Transportu AGDhome.pl Mazowsze:

''GWARANTOWANA dostawa w godzinach 14:00 - 17:00 + 18.99 zł
GWARANTOWANA dostawa w godzinach 17:01 - 22:00 + 24.99 zł

''Usługa wniesienia w budynkach z windą do 2 urządzeń + 14.99 zł (dotyczy wniesienia jednego lub 2 urządzeń AGD do budynków w których do wniesienia urządzeń można wykorzystać sprawną windę pod warunkiem, że urządzenia zmieszczą się do windy. Jeśli produkty nie zmieszczą się do windy kierowca jest uprawniony do pobrania dodatkowej opłaty za wniesienie zgodnie z niniejszym cennikiem usług)

''Usługa wniesienia w budynkach z windą więcej niż 2 urządzenia + 34.99 zł (dotyczy wniesienia 3 lub więcej urządzeń AGD do budynków w których do wniesienia urządzeń można wykorzystać sprawną windę pod warunkiem, że urządzenia zmieszczą się do windy. Jeśli produkty nie zmieszczą się do windy kierowca jest uprawniony do pobrania dodatkowej opłaty za wniesienie zgodnie z niniejszym cennikiem usług )

''Usługa wniesienia w budynkach bez windy do 2 urządzeń + 24.99 zł (dotyczy wniesienia jednego lub 2 urządzeń do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenia na szkody wnieść urządzenia)

''Usługa wniesienia w budynkach bez windy do 4 piętra więcej niż 2 urządzeń + 44.99 zł (dotyczy wniesienia trzech lub więcej urządzeń do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenie na szkody wnieść urządzenia)

''Usługa wniesienia w budynkach bez windy od 5 do 9 piętra + 89.99 zł (dotyczy wniesienia nie więcej niż 6 urządzeń do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy na piętra od 5 do 9 pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenie na szkody wnieść urządzenia)

''Dodatkowa usługa wniesienia lodówki Side by Side + 39.99 zł (dodatkowa opłata naliczana, gdy w zestawie zamówionego sprzętu AGD znajduje się wielkogabarytowa lodówka typu Side by Side)

''Odbiór zużytego sprzętu + 29.99 zł (dodatkowa opłata za odbiór zużytego sprzętu AGD do punktu utylizacji, odbieramy sprzęt powinien być wcześniej opróżniony i odłączony od instalacji. Nasi kierowcy nie odłączają zużytego sprzętu)

''Usługa ustawienia, podłączenia, zabrania opakowań pralki lub zmywarki wolnostojącej=>49.99 (dodatkowa opłata za ustawienie sprzętu w tym wypoziomowanie, podłączenie do instalacji elektrycznej, dopływu wody i odpływu wody pod warunkiem, że praca ta nie wymaga przerabiania instalacji hudraulicznej i kanalizacyjnej w pralce lub zmywarce wolnostojącej, odebranie i utylizacja opakowań, koszt podłączenia 49.99 zł dotyczy 1 urządzenia)

''Usługa przełożenia kierunku otwierania drzwi w lodówce=>99.99 (dodatkowa usługa wykonywana przez autoryzowany serwis polegająca na zmianie otwierania kierunku drzwi. Warunkiem wykonania tej usługi jest ustalenie z naszym konsultantem kierunku otwierania drzwi oraz przedpłata na konto. Zlecenie tej usługi wydłuża czas realizacji zamówienia o dodatkowe 48 godzin ( 2 dni robocze ))

''Usługa rozpakowanie, ustawienia, wypoziomowania i zabrania opakowania=>29.99 (dodatkowa opłata za ustawieniesprzętu w tym wypoziomowanie, odebranie i utylizacja opakowań dowolnego sprzętu AGD wolnostojącego)

''Usługa montażu zestawu pralki i suszarki z łącznikiem=>149.99 (pakiet usług polegający na wniesieniu pralki i suszarki do mieszkania w przypadku możliwości skorzystania z windy, rozpakowanie urządzeń, zmontowanie zestawu pralki i suszarki w zestaw (niezbędny jest łącznik do 2 urządzeń, który należy dokupić), wypoziomowanie i podłączenie urządzeń do przygotowanych wcześniej łączy kanalizacyjnych i wodnych, sprawdzenie szczelności podłączenia, zabranie opakowań. UWAGA: nieprawidłowy montaż grozi uszkodzeniem urządzeń.

''Dopłata za dostawę w Sobotę=>39.99 (usługa dotyczy dowozu towaru w Sobotę od 10:00 do 16:00 po wcześniejszym potwierdzeniu takiej możliwości z naszymi konsultantami)

MAPA DARMOWA DOSTAWA w Warszawie i okolicach


I. Transport AGDhome.pl Warszawa - DOSTAWA GRATIS przy zakupie powyżej 99 zł

Dostawa w tej strefie obejmuje granice administracyjne Warszawy.


I. Transport AGDhome.pl Mazowsze DOSTAWA GRATIS przy zakupie powyżej 99 zł

Dostawa w tej strefie obejmuje miejscowości:

Łomianki, Legionowo, Wołomin, Zielonka, Sulejówek, Otwock, Karczew, Konstancin Jeziorna, Piaseczno, Pruszków, Ożarów Mazowiecki, Raszyn, Ząbki, Michałowice, Reguły, Piastów, Wesoła, Stare Babice, Janki, Jabłonna, Marki, Głosków, Lesznowola, Zalesie Górne, Opacz, Płochocin, Sulejówek, Halinów, Izabelin, Laski, Chotomów, Czosnów, Stanisławów, Otwock, Józefów, Wiązowna, Złotokłos, Baniocha, Mroków, Wólka Kosowska, Otrębusy, Komorów, Nadarzyn, Brwinów, Błonie, Okuniew, Zaborów, Leszno, Nieporęt, Nowy Kazuń, Kobyłka, Glinianka, Karczew, Podkowa Leśna, Milanówek, Kłudzienko, Młochów, Rozalin, Zegrze, Wieliszew, Zakroczym, Pomiechówek, Wołomin, Klembów, Ostrówek, Radzymin, Wola Rasztowska, Kuligów, Stare Załubice, Poświętne, Kołbiel, Celestynów, Wola Prażmowska, Sokików, Grodzisk Mazowiecki.

II. Dostawy firmą kurierską na terenie całej Polski.

Numer listu przewozowego zostanie wysłany do Ciebie e-mailem w momencie nadania paczki lub też możesz sprawdzić po zalogowaniu się na naszej stronie. Szczegóły dotyczące lokalizacji przesyłki można uzyskać na stronach firm kurierskich, podając numer listu przewozowego.

Dostawy firmami kurierskimi za pobraniem możliwe są tylko do kwoty 5499 zł.

Dostawy do klientów indywidualnych DB Schenker Home z wniesieniem i dostawą wieczorem od 16:00 - 22:00

''           ''       ''        ''

1. Opis usługi

Dostawy obejmują dostawy sprzętu RTV/AGD do klientów indywidualnych uzupełnione usługami dodatkowymi: wniesienia, dostawy wieczorem, dostawy wieczorem z wniesieniem, awizacji.

Dostawy są realizowane od poniedziałku do piątku.
Usługi realizowane w ramach dostaw do klientów indywidualnych:

Pakiet S - Dostawa (10:00 – 16:00) - DOSTAWA GRATIS ( koszt dostawy jest naliczany w koszyku. W przypadku niektórych marek może zostać doliczony koszt dostawy, w razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszymi konsultantami )
Pakiet M - Dostawa wieczorem (16:00 – 22:00) - opłata dodatkowa 139 zł

Pakiet L - Dostawa z wniesieniem (10:00 – 16:00) - opłata dodatkowa 149 zł

Pakiet XL - Dostawa wieczorem z wniesieniem (16:00 – 22:00), jest to korzystny PAKIET 2 usług ( Pakiet M + Pakiet L ) - opłata dodatkowa 189 zł.

Dostawa przesyłek do Odbiorcy jest realizowana zgodnie z dostarczonym przez Klienta zleceniem.

Definicje.

Dostawa:
Odbiór przesyłki przez Odbiorcę bezpośrednio ze skraju windy samochodowej.

Dostawa wieczorem:
Odbiór przesyłki przez Odbiorcę bezpośrednio ze skraju windy samochodowej pomiędzy 16:00 a 22:00.

Wniesienie:
W ramach usługi wniesienia kurier DB Schenker zobowiązany jest do dostarczenia przesyłki pod adres z dokumentu przewozowego (list przewozowy) w miejsce w lokalu wyznaczone przez klienta lub do pierwszej przeszkody architektonicznej uniemożliwiającej dalszy transport. Docelowe miejsce powinno być wcześniej przygotowane oraz mieć swobodny dostęp (wystarczająca szerokość drzwi, brak przedmiotów utrudniających transport ręczny). W przypadku konieczności usunięcia wcześniej stojących przedmiotów z docelowego miejsca, kurier ma obowiązek pozostawić przesyłkę w pobliżu wyznaczonego miejscu, które nie wymaga dodatkowych czynności związanych z usunięciem innych przedmiotów. Usługa wniesienia jest realizowana w dwuosobowych zespołach kurier i pomocnik. Maksymalna waga wnoszonego towaru (1 sztuki/opakowania) nie może przekroczyć 84kg dla zespołu 2-osobowego, posługującego się wózkiem kołowym. 

Awizacja:
Telefoniczny kontakt z Odbiorcą w celu otrzymania potwierdzenia o możliwości odbioru przesyłki i doprecyzowania przedziału czasowego dostawy w ramach godzin zdefiniowanych w poszczególnych pakietach.

Zasięg terytorialny usług.

1. Pakiet S – dostawa do klientów indywidualnych w godzinach 10:00 – 16:00 dostępna na obszarze całego kraju.

2. Pakiet L – dostawa z wniesieniem w godzinach 10:00 – 16:00 dostępna na terenie wymienionych poniżej miast:

  • SZCZECIN: Szczecin, Szczecin Dąbie, Dobrzany, Drawno, Goleniów, Gryfino, Kamień Pomorski, Lipiany, Maszewo, Myślibórz, Nowe Warpno, Nowogard, Police, Pyrzyce, Stargard Szczeciński, Wolin

  • RZESZÓW: Rzeszów, Głogów Małopolski

  • LUBLIN: Lublin

  • KIELCE: Kielce

  • ZIELONA GÓRA: Zielona Góra

  • BYDGOSZCZ: Bydgoszcz

  • KONIN: Konin, Kalisz

  • OLSZTYN: Olsztyn

  • BIAŁYSTOK: Białystok

  • KOSZALIN: Koszalin, Kołobrzeg 3

  • KATOWICE: Katowice, Gliwice, Pyskowice, Bytom, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Tarnowskie Góry, Toszek, Zabrze

  • KRAKÓW: Kraków

  • WROCŁAW: Wrocław, Brzeg, Brzeg Dolny, Jelcz Laskowice, Kąty Wrocławskie, Oborniki,

    Oleśnica, Oława, Środa Śląska, Świdnica, Trzebnica, Twardogóra, Wołów, Żmigród

  • ŁÓDŹ: Łódź, Pabianice, Aleksandrów Łódzki, Zgierz

  • WARSZAWA: Warszawa, Piaseczno

  • POZNAŃ: Poznań, Luboń

  • GDYNIA: Gdynia, Gdańsk, Sopot, Rumia, Wejherowo, Gdańsk Wrzeszcz

3. Pakiet M i Pakiet XL – Dostawa wieczorna i dostawa wieczorna z wniesieniem w godzinach 16:00 – 22:00 dostępna na terenie poniżej wymienionych miast:
  • KATOWICE: Katowice, Gliwice, Pyskowice, Bytom, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Tarnowskie Góry, Toszek, Zabrze
  • KRAKÓW: Kraków
  • WROCŁAW: Wrocław, Brzeg, Brzeg Dolny, Jelcz Laskowice, Kąty Wrocławskie, Oborniki, Oleśnica, Oława, Środa Śląska, Świdnica, Trzebnica, Twardogóra, Wołów, Żmigród
  • ŁÓDŹ: Łódź, Pabianice, Aleksandrów Łódzki, Zgierz
  • POZNAŃ: Poznań, Luboń
  • GDYNIA: Gdynia, Gdańsk, Sopot, Rumia, Wejherowo, Gdańsk Wrzeszcz

2.1 Termin dostawy

Dostarczenie przesyłek do odbiorców będzie następowało w następnym dniu roboczym po dniu ich podjęcia od klienta, pod warunkiem, że samochody liniowe dojadą do terminali odwozowych nie później niż do godzin określonych w Załączniku nr 2. W przypadku gdy warunek nie zostanie spełniony, rozładowanie samochodu będzie możliwe dopiero po zakończeniu rozładunku standardowych samochodów liniowych, a za terminowo wykonane zlecenie uważa się dostawę w terminie dwóch dni roboczych po dniu podjęcia przesyłek od Klienta.

2.2 Awizacja dostaw

Termin

Forma

Sposób

Cel

Awizacja 1

Dzień przed dostawą

Wiadomość SMS

Wiadomość generowana przez system w momencie odebrania danych el.

Informacja o terminie dostawy (data i przedział czasowy), sposobie dostawy (np. wniesienie lub brak wniesienia), kwocie pobrania.

Awizacja 2

Dzień dostawy – przed realizacją usługi

Rozmowa telefoniczna

Kurier

Przekazanie dokładniejszej informacji o spodziewanej godzinie dostawy. Potwierdzenie obecności odbiorcy we wskazanym miejscu.

W przypadku braku kontaktu telefonicznego z odbiorcą, przesyłka nie zostaje przekazana do
odwozu – stwierdzenie nieprawidłowości kod T0820. Automatycznie zostaje wysłany do Klienta komunikat informujący o przełożeniu dostawy na kolejny dzień roboczy albo inny dzień zgodnie z dyspozycją Klienta. Przesyłka pozostaje do 3 dni roboczych w terminalu Operatora Logistycznego.

W przypadku błędnego numeru telefonu odbiorcy lub braku zgody odbiorcy na przyjęcie przesyłki (zmiana terminu, brak gotówki itp.) kurier nie podejmuje próby dostarczenia przesyłki. Informacja o tym jest przekazywana do Klienta z wnioskiem o dyspozycje dotyczące przesyłki.

2.3 Dostawa

2.3.1  Kurier ma obowiązek dostarczenia przesyłki zgodnie z wyznaczonym przedziałem czasowym.

2.3.2  Kurier realizuje jedynie pakiet dostawy wskazany w liście przewozowym.

2.3.3 Odbiorca nie ma możliwości zmiany wcześniej zamówionego pakietu dostaw za pośrednictwem Kuriera.

2.3.4  Dostawa z wniesieniem przesyłki realizowana tylko w pakietach L i XL zgodnie z definicją.

2.3.5  W przypadku gdy skuteczne dostarczenie przesyłki nie jest możliwe, kurier pozostawia pod adresem odbiorcy wiadomość o podjętej próbie dostarczenia.

2.3.6 Odbiorca może rozpakować przesyłkę dopiero po potwierdzeniu jej odbioru w liście przewozowym oraz uregulowaniu wszelkich należności ciążących na przesyłce, a leżących po stronie odbiorcy.

2.3.7 Kurier nie ma obowiązku pozostania u odbiorcy do momentu rozpakowania przesyłki.

2.3.8 Odbiór zużytego sprzętu możliwy jedynie na warunkach standardowego polecenia odbioru.

2.3.9 Usługi poza zakresem DB Schenker Home: rozpakowanie, montaż, instalacja, zabranie opakowań, odbiór sprzętu (za wyjątkiem 2.3.8).

3. Odchylenia od standardowego procesu

Usługi są realizowane zgodnie z instrukcją opisaną w zleceniu od Klienta.

Zmiana wcześniej zleconej usługi jest możliwa tylko na podstawie dyspozycji Klienta uwzględniając dostępny czas reakcji i zasoby. 

Zapraszamy do korzystania z wygodnych usług. W razie jakichkolwiek wątpliwości zapytaj naszego konsultanta o szczegóły usług.

Zespół AGDhome.pl

''           ''       ''        ''

Gwarancja bezpieczeństwa dostaw

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej wartości. Przesyłki są oklejane szeroką firmową taśmą AGDhome.pl, dodatkowo dla zwiększenia bezpieczeństwa większe przesyłki są mocowane do palet specjalnymi plastikowymi paskami.

Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm oraz pasków zabezpieczających. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy paski lub taśmy są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia.




Odbiór osobisty

a. Punkt odbiorów w siedzibie firmy.

Prosimy o przyjazd po odbiór zamówionego towaru dopiero po otrzymaniu od nas e-maila lub telefonu z informacją o możliwości odbioru towaru.

Nasze magazyny i punkt odbioru zlokalizowane są w różnych miejscach. Przesyłki są przewożone z magazynów do punktu odbioru. Czas dostawy przesyłki z magazynów do punktu odbioru wynosi maksymalnie 2 dni robocze.

W przypadku płatności przelewem, czas do momentu odbioru towaru wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

Nie ma ograniczeń gabarytowych - z naszego punktu można odebrać wszystkie produkty.

Odbiór osobisty jest bezpłatny.

Adres:

ul. Sławęcińska 8, Macierzysz,  05-850 Ożarów Mazowiecki wjazd główną bramą wzdłuż budynku, punkt odbiorów znajduje się po lewej stronie. Biuro handlowe znajduje się na froncie budynku na II piętrze.

Godziny pracy:

10:00 - 18:00 Poniedziałek - Piątek

c. Odbiór osobisty w paczkomacie Inpost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Żółte jak słońce Paczkomaty znajdziesz na stacjach benzynowych, przy hipermarketach i centrach handlowych oraz na całodobowych parkingach strzeżonych. Dzięki temu możesz odebrać paczkę po drodze z pracy, na uczelnię czy na zakupy… albo przy innej okazji. Lista paczkomatów Korzystając z Paczkomatów unikasz kolejek i karteczek z awizo.

Możesz śledzić nadaną paczkę - http://www.paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

Za wysyłkę zapłacisz mniej niż w przypadku przesyłek kurierskich. W naszym sklepie to kwota tylko 9,99 zł.



Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Żółte jak słońce Paczkomaty znajdziesz na stacjach benzynowych, przy hipermarketach i centrach handlowych oraz na całodobowych parkingach strzeżonych. Dzięki temu możesz odebrać paczkę po drodze z pracy, na uczelnię czy na zakupy… albo przy innej okazji. Lista paczkomatów

Korzystając z Paczkomatów unikasz kolejek i karteczek z awizo.

Możesz śledzić nadaną paczkę - http://www.paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

Za wysyłkę zapłacisz mniej niż w przypadku przesyłek kurierskich. W naszym sklepie to kwota 9,99 zł.

Aby upewnić się, czy interesujący Cię produkt można odebrać w Paczkomacie InPost, prosimy sprawdzić formę dostawy na karcie produktu, część dużych produktów ze względu na gabaryt jest wykluczona z tej formy dostawy. Poprzez Paczkomaty InPost nie można zamawiać produktów o wadze powyżej 25 kg oraz o dużych gabarytach.

W trakcie składania zamówienia zostaniesz poproszony o podanie numeru telefonu komórkowego - dzięki temu w momencie, gdy towar zostanie dostarczony do wybranego Paczkomatu InPost, poprzez SMS oraz wiadomość e-mail otrzymasz kod odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

Przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie Paczkomacie InPost w ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki. Na jej odbiór (o dowolnej porze dnia i nocy) masz 3 dni kalendarzowe - po tym czasie zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni, zostanie ona zwrócona do sklepu.




Formy płatności

W naszym serwisie możliwe są następujące formy płatności:

  • Przelewem na konto: po wybraniu tej formy płatności w koszyku otrzymasz drogą e-mailową numer konta na który należy wpłacić pieniądze podając w tytule przelewu numer zamówienia. Wysyłki dokonujemy dopiero w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Nie wysyłamy i nie wydajemy towaru na podstawie potwierdzenia wpłaty. Ta forma płatności nie jest obciążona dodatkowymi opłatami.
  • Przy odbiorze za pobraniem: zapłata kurierowi gotówką przy odbiorze zamówienia lub w kasie punktu odbioru osobistego. W wybranych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji zamówienia. Ta forma płatności jest obciążona opłatą w wysokości 9,99 zł.
  • Przelewem za pośrednictwem serwisu dotpay: po złożeniu zamówienia w sklepie i wybraniu formy płatności dotpay zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę dotpay.pl w celu dokonania płatności. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay S.A. o numerze identyfikacji podatkowej NIP6342661860 a żadne informacje dotyczące danych klienta czy numerów kart płatniczych nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności zamówienie jest przekazywane do realizacji. W przypadku nieudanej autoryzacji prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności w zamówieniu. Operator pobiera prowizję w wysokości 1,4 % od transakcji.
  • Przelewem za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl: po złożeniu zamówienia w sklepie zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę serwisu przelewy24.pl w celu dokonania płatności. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma przelewy24.pl, a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. W przypadku nieudanej autoryzacji prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności w zamówieniu. Operator pobiera prowizję w wysokości 2 % od transakcji.
  • Przelewem za pośrednictwem serwisu PayPal: po złożeniu zamówienia w sklepie zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę serwisu PayPal w celu dokonania płatności. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma PayPal a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. W przypadku nieudanej autoryzacji prosimy o kontakt z nami poprzez  formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności w zamówieniu. Operator pobiera prowizję od transakcji w wysokości 1,9 % od transakcji.
  • Płatność kartą płatniczą w punkcie odbioru: po wybraniu tej formy płatności w koszyku będziesz mógł zapłacić kartą płatniczą w naszym punkcie odbioru. Ta forma płatności jest obciążona opłatą w wysokości 1,9 % od transakcji. Podczas składania zamówienia system automatycznie doliczy prowizję.
  • Raty Santander Consumer Bank S.A.: po wybraniu tej formy płatności skontaktuje się z Tobą nasz doradca kredytowy w celu dokonania formalności związanych z kredytem. W każdej chwili możesz skontaktować się z doradcą pod numerem tel. (22) 266 86 10.
  • CA Raty Credit Agricole Bank Polska S.A: po wybraniu tej formy płatności w zamówieniu wypełnisz wniosek kredytowy. W końcowym etapie składania wniosku dowiesz się wsępnie czy posiadasz zdolność kredytową . W każdej chwili możesz skontaktować się z doradcą pod numerem tel. (22) 266 86 10.



Zakupy na raty

1. eRATY Santander Consumer Bank S.A.

''

Procedura zakupów:

krok pierwszy - wybierz towar Wybierz towar oraz formę płatności
Wybierz towary i dodaj je do koszyka, a jako formę płatności - płatność ratalna w systemie e-Raty Santander Consumer Bank S.A. Wypełnienie wniosku nastąpi w kolejnym kroku.
krok drugi - oblicz ratę Oblicz wysokość raty
W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną1

1Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem, np. poprzez wpłatę na rachunek bankowy e-sklepu - o szczegóły pytaj w e-sklepie.
krok trzeci - kontakt z konsultantem Czekaj na kontakt konsultanta
Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez e-sklep do realizacji Twojego zamówienia. Następnie skontaktuje się z Tobą nasz doradca kredytowy i po ustaleniu i potwierdzeniu warunków kredytu wyśle do Ciebie link z wnioskiem kredytowym. Po wypełnieniu i wysłaniu wniosku kredytowego otrzymamy informację o przyznaniu kredytu - przygotuj dowód osobisty
Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.
krok czwarty - podpisz umowę Podpisz umowę kredytu
W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy:
  • Przelew – Bank udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
  • Kurier – Bank wyśle do Ciebie kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi.
Zapoznaj się z ważnymi dokumentami
krok piąty - dostawa towaru Dostawa towaru
Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) i podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego towaru.

Jak kupić na raty...

Do kogo mogę skierować pytanie dotyczące rat w AGDhome.pl?

Pytania prosimy kierować na skrzynkę e-mail raty@agdhome.pl lub bezpośrednio na numer telefonu (22) 266 86 10 lub na infolinię 0 801 011 977 w godzinach pracy serwisu. Zapraszamy

Aktualność cen na stronie

Wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych AGDhome.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT oraz opłatę KGO (koszt gospodarowania odpadami)).




Negocjowanie cen

Nasz profesjonalny zespół dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Państwu możliwie najniższe ceny na rynku. Nie mamy możliwości zaoferowania żadnych dodatkowych zniżek czy rabatów. Wszystkie podane na naszej stronie ceny są ostateczne i nie podlegają negocjacji.

Dodatkowy rabat 2% mogą Państwo uzyskać nabywając jeden z naszych portfeli korzyści: złoty lub srebrny. O szczegóły prosimy pytać naszych doradców.




Faktury VAT

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT według danych podanych w zamówieniu. Faktura jest dołączana do przesyłki. Jeśli zauważysz brak faktury prosimy zgłoś ten fakt do naszego działu handlowego za pośrednictwem formularza kontaktowego. Zgłaszając prosimy o podanie numeru zamówienia lub danych z zamówienia - imię, nazwisko lub nazwę firmy. Doślemy fakturę w formie elektornicznej najszybciej jak to możliwe.




Faktury proforma

Fakturę proforma możesz pobrać po zalogowaniu się na konto w naszym serwisie.

Jeśli jednak złożyłeś zamówienie bez zakładania konta w naszym serwisie a potrzebujesz faktury proforma - zgłoś ten fakt za pośrednictwem formularza kontaktowego podając numer zamówienia. Wtedy nasi konsultanci doślą fakturę proforma.




Gwarancje producentów

Wszystkie produkty posiadają gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów na terenie Polski. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania ( np. produkty marki AMICA ). Nasi pracownicy nie otwierają tak zapakowanych produktów. W takich przypadkach karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Do tych produktów nasi pracownicy wraz z fakturą VAT dołączają specjalne naklejki z logo naszej firmy, które należy wkleić do karty gwarancyjnej po otwarciu urządzenia. Jeśli nie znajdziesz naklejek lub w przypadku, gdy gwarancja nie jest podstęplowana a wymaga tego serwis prosimy o zgłoszenie tego faktu do naszego działu handlowego za pośrednictwem formularza kontaktowego. Prosimy o podanie numeru faktury VAT lub numeru zamówienia. Doślemy naklejki.




Ubezpieczenie sprzętu

Są to pakiety usług za pośrednictwem których mogą Państwo zyskać rabat oraz dodatkowe korzyści. Tabela przedstawia porównanie wariantów.

Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami e-mail lub telefonicznie (22) 266 86 09 lub 0 801 011 977 w godzinach pracy serwisu.

''

Dodatkowa gwarancja to umowa ubezpieczenia zawarta z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, przy udziale sklepu AGDhome.pl. Szczegóły zawarcia umowy znajdują się w Warunkach Ubezpieczenia. 

POBIERZ WARUNKI UBEZPIECZENIA ERGO HESTIA

Dodatkowa gwarancja – często zadawane pytania:

Jak mogę odróżnić sprawę ubezpieczeniową od sprawy gwarancyjnej bądź reklamacji?

Jeżeli Twój sprzęt przestał działać bez widocznego powodu, mogło to być spowodowane usterką funkcjonalną . W tego typu przypadkach, z reguły nie widać zewnętrznych uszczerbków. Roszczenia tego rodzaju są na ogół pokryte z tytułu gwarancji/prawa do reklamacji. Jeżeli gwarancja/prawo reklamacji nie wygasło, skontaktuj się z autoryzowanym serwisem.

Czy ubezpieczenie wpływa na prawa, które posiadam w związku z regulacjami prawnymi w zakresie ochrony praw konsumenckich?

Ubezpieczenie nie ma wpływu na prawa, które wynikają z przepisów prawnych dotyczących ochrony praw konsumenta. Jest ich dopełnieniem, które zapewnia, że masz wszechstronną ochronę.

Co się dzieje, gdy mój sprzęt popsuje się w wyniku nieszczęśliwego wypadku?

Jeżeli Twój sprzęt uległ nagłemu i nieprzewidzianemu wypadkowi to zawsze w pierwszej kolejności próbujemy go naprawić. Jeżeli ocenimy, że naprawa nie jest możliwa lub jest nieopłacalna to zapewnimy nowy sprzęt (o tych samych lub zbliżonych parametrach technicznych).

Co się dzieje gdy naprawa mojego sprzętu nie jest możliwa?

Jeżeli uszkodzenie jest zbyt duże, aby naprawić produkt, wymienimy go na identyczny. Otrzymasz produkt tego samego modelu i marki, jeżeli jest on nadal dostępny w sklepie. W przypadku, gdy przedmiotowy produkt nie jest już dostępny, otrzymasz produkt o najbardziej zbliżonych funkcjach ( porównamy specyfikacje techniczne ) . Jako klient masz możliwość podać nam, które specyfikacje techniczne są dla Ciebie najważniejsze

Ile kosztuje Polisa?

Koszt Polisy zależy od ceny sprzętu, okresu jej trwania oraz zakresu ubezpieczenia. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń do nas - (22) 266 86 10

W jakim terminie mogę kupić ubezpieczenie?

Wariant podstawowy obejmujący naprawy sprzętu po gwarancji producenta można kupić w dniu zakupu sprzętu lub do 60 dni od daty jego zakupu. Wariant rozszerzony (obejmujący dodatkowo ochronę od przypadkowych uszkodzeń) można kupić wyłącznie w dniu zakupu.

Co jeśli zmienię zdanie?

Możesz zrezygnować z Polisy i otrzymać pełny zwrot składki do 30 dni (firmy 7 dni) od daty zakupu, pod warunkiem że nie zgłosiłeś w tym czasie szkody. Szczegóły postępowania zawarte są w dokumencie potwierdzającym zakup ubezpieczenia.

Co się dzieje z moim ubezpieczeniem, kiedy sprzęt zostaje wymieniony na nowy w czasie gwarancji producenta

Ochroną ubezpieczeniową zostanie objęty nowy sprzęt. Jeżeli wymiana miała miejsce w serwisie wymianę sprzętu należy zgłosić do CAS (nr tel. na polisie). Jeżeli wymiana sprzętu miała miejsce w sklepie, pracownik sklepu zajmie się aktualizacją danych. Okres ubezpieczenia dla nowego sprzętu jest taki sam jak określony w dokumencie ubezpieczenia sprzętu wymienianego, z tym, że jego bieg rozpoczyna się od dnia wymiany sprzętu.

W przypadku ubezpieczenia zawierającego ochronę od przypadkowych uszkodzeń zostanie ona przeniesiona na nowy sprzęt w takiej części w jakiej nie była wykorzystana przy sprzęcie wymienianym.

Co zrobić w przypadku wystąpienia awarii

Należy zadzwonić do Centrum Autoryzacji Szkód (CAS) pod numer (58) 762 76 76
czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-20:00 oraz w soboty w godz. 9:00-17:00.




Możliwość zwrotów towarów

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp.

Warunki zwrotów towarów:

a. w przypadku chęci skorzystania z prawa do zwrotu towaru prosimy o zgłoszenie zwrotu za pośrednictwem formularza reklamacyjnego. Podczas wypełnania formularza należy podać niezbędne dane, dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dołączyć skan karty gwarancyjnej. Po wypełnieniu formularza otrzymasz numer zgłoszenia, który będzie służył do identyfikacji sprawy. Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu jeśli opakowania będą niekompletne, uszkodzone lub w jakiejkolwiek formie dyskwalifikującej towar do ponownej odsprzedaży.

b. dopuszczamy możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru po upływie 10-dniowego terminu lub przez osoby, którym uprawnienie określone w punkcie a. nie przysługuje, w takim przypadku również prosimy o zgłoszenie zwrotu za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, osoby upoważnione podejmą decyzję, czy zwrot może być przyjęty. Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu jeśli opakowania będą niekompletne, uszkodzone lub w jakiejkolwiek formie dyskwalifikującej towar do ponownej odsprzedaży.

c. w przypadku decyzji pozytywnej w kwestii zwrotu w trybie opisanym w punkcie b. zostanie pobrana opłata związana z kosztami logistyki i dokumentacji zwrotu w wysokości 10% wartości zwracanego towaru, nie mniej niż 100 zł brutto.

d. postanowienia pkt. 10 a. - c. nie wyłączają uprawnień do odstąpienia od umowy wynikających z przepisów o rękojmi za wady lub odpowiedzialności z tytułu niezgodności towaru z umową.

e. niezależnie od trybu dokonania zwrotu towaru, koszt transportu zwrotnego pokrywa Klient zwracający towar. Towar należy przesłać na adres siedziby firmy AGD Home Ciura, Wysokiński Sp.J.

f. niezależnie od trybu dokonania zwrotu towaru, informacja o zwrocie musi być przekazana sklepowi przed jego dokonaniem w przeciwnym wypadku przesyłka może nie zostać przyjęta.

g. w przypadku odstąpienia od umowy, zwrot ceny i innych uiszczonych opłat następuje przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 7 dni od otrzymania przesyłki; w przypadku, gdy na zakupiony towar została wystawiona faktura VAT, termin 7 dni liczony jest od daty zwrotu do naszej firmy podpisanej przez klienta faktury korygującej.

Numer konta bankowego

Numer konta do wpłaty otrzymasz od naszego konsultanta po uprzednim potwierdzeniu dostępności produktu i możliwości realizacji zamówienia. Prosimy nie wpłacać pieniędzy przed otrzymaniem e-maila ze statusem - numer konta do wpłaty. Dziękujemy.

II Oddział Korporacyjny w Warszawie mBank S.A.

17 1140 1977 0000 3810 4000 1001

Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na pytanie w tematach pomocy to prosimy zapytać za pośrednictwem formularza kontaktowego lub prosimy o kontakt pod numerem infolinii 0 801 011 977

newsletter
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.