Opinie o Nas
Infolinia: (22) 266 82 20
Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Bezpieczeństwo z gwarancją nawet do 5 lat!

Co mam zrobić, gdy skończy się gwarancja producenta?

 

Zgodnie z prawem na każdy zakupiony sprzęt AGD klientowi przysługują 2 lata gwarancji producenta. Jeśli w tym czasie urządzenia okażą się wadliwe, masz prawo do ich naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy. Każda awaria, która zdarzy się po wygaśnięciu gwarancji producenta, naraża Cię na nieprzewidziane, często bardzo wysokie koszty.

Możesz ich uniknąć już w momencie kupna sprzętu – wystarczy skorzystać z okazji i zaopatrzyć się w dodatkowe ubezpieczenie na okres po wygaśnięciu gwarancji producenta. Właśnie taką polisę nazywamy ubezpieczeniem przedłużonej gwarancji.

 

 

Jak działa ubezpieczenie przedłużonej gwarancji?

 

Aktywuje się ono, w zależności od wykupionego zakresu, w dniu zakupu lub po wygaśnięciu gwarancji producenta.

Jeśli dojdzie do zdarzenia objętego ochroną (czyli np. awarii, przypadkowego uszkodzenia, a nawet kradzieży), ubezpieczyciel zapłaci za naprawę Twojego sprzętu. Jeśli nie będzie ona możliwa (np. w sytuacji kradzieży lub nieopłacalności naprawy) – dostaniesz nowe urządzenie!

Ty wybierasz czas, na jaki chcesz zapewnić sobie „święty spokój” – ubezpieczenie od awarii może działać przez rok, 2, a nawet 3 lata po wygaśnięciu gwarancji producenta. Warunki ubezpieczenia dokładnie opisują zakres ochrony (czyli to, od czego Twoje urządzenie będzie ubezpieczone), jak zgłosić szkodę, ile masz czasu na odwołanie i do kogo skierować ewentualne reklamacje. 

 

Czy warto wykupić to ubezpieczenie?

 

Warto zapytać inaczej – chcesz uniknąć wysokich kosztów napraw i niemiłych doświadczeń związanych z uszkodzeniami i awaryjnością sprzętu AGD po upływie gwarancji producenta? Jeśli odpowiedź brzmi „tak”, to ubezpieczenie przedłużonej gwarancji spełni Twoje oczekiwania.

Gdy awarii ulegnie silnik w pralce lub agregat w lodówce, koszt naprawy niejednokrotnie przekracza wartość urządzenia.

To dla wielu osób może oznaczać spory problem. Ubezpieczenie pozwala Ci zabezpieczyć się finansowo na wypadek takiej sytuacji. Wówczas odpowiedzialność za naprawę lub wymianę sprzętu na nowy spoczywać będzie na Towarzystwie Ubezpieczeń, które obejmuje Twój sprzęt ochroną już po wygaśnięciu gwarancji producenta.

Ubezpieczyciel zobowiązuje się do usunięcia usterki, a w przypadku, gdy nie jest to możliwe (ze względu na rozmiar szkody) lub ekonomicznie nieuzasadnione (ze względu na postęp technologiczny) wymienić sprzęt na nowy, o takich samych parametrach.

 

Jaki sprzęt najchętniej ubezpieczają inni?

Im droższe urządzenie, tym większe mogą być koszty jego awarii – dlatego tym bardziej warto je ubezpieczyć.

 

 

Od czego mogę ubezpieczyć swój sprzęt?

 

W zależności od wybranego przez Ciebie wariantu (zakresu) ubezpieczenia, możesz chronić się na wypadek finansowych konsekwencji awarii, przypadkowego uszkodzenia, kradzieży z włamaniem i rabunku oraz rozmrożenia żywności.

 

 

 

 

Zakres ubezpieczenia! 

 

zakres podstawowy (wariant Złoty)

  • awaria sprzętu*

zakres pełny (wariant Diamentowy)

  • awaria sprzętu*

  • przypadkowe uszkodzenia sprzętu*

  • utrata sprzętu wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku

  • rozmrożenie żywności

 

*Awaria sprzętu – uniemożliwienie używania wskazanego w dokumencie ubezpieczenia sprzętu wywołane nagłym i nieprzewidzianym zaprzestaniem prawidłowej pracy elementu lub zespołu sprzętu, powodujące przerwanie jego funkcji lub unieruchomienie sprzętu, wynikłe z przyczyn wewnętrznych pochodzenia: mechanicznego, elektrycznego, elektronicznego, pneumatycznego lub hydraulicznego, które nie jest spowodowane bezpośrednim działaniem człowieka oraz nie jest skutkiem użytkowania sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją obsługi.

*Przypadkowe uszkodzenie – uszkodzenie ubezpieczonego sprzętu wskutek nieszczęśliwego wypadku lub przepięcia prądu.

*Nieszczęśliwy wypadek – nagłe zdarzenie wywołane przyczyną zewnętrzną, wskutek którego uszkodzeniu uległ ubezpieczony sprzęt, który w chwili tegoż wypadku był użytkowany w sposób zgodny z instrukcją obsługi.

 

Warto wiedzieć, że suma ubezpieczenia dla ryzyka rozmrożenia żywności w lodówce, lodówko-zamrażarce lub zamrażarce, które nastąpiło, w zakresie pełnym, w wyniku awarii lub przypadkowego uszkodzenia ubezpieczonego sprzętu wynosi 300 zł.

 

Co rozumiemy przez przypadkowe uszkodzenie?

 

Ubezpieczeniem przedłużonej gwarancji o pełnym zakresie ochrony objęte są też przypadkowe uszkodzenia sprzętu AGD, czyli uszkodzenie sprzętu wskutek przepięcia prądu lub nieszczęśliwego wypadku, którym jest nagłe zdarzenie wywołane przyczyną zewnętrzną, wskutek którego uszkodzeniu uległ ubezpieczony sprzęt, który w chwili tegoż wypadku był użytkowany w sposób zgodny z instrukcją obsługi. Nie sposób wymienić wszystkich przykładów tego rodzaju uszkodzeń, które spełniają powyższe definicje, do najpopularniejszych należą jednak przypadkowe:

 

  • zbicie półki w lodówce

 

  • uszkodzenie płyty indukcyjnej

 

 

  • zbicie szyby piekarnika

 

 

  • urwanie drzwi w zmywarce

 

 

 

Czego nie obejmuje zakres ubezpieczenia?

 

Wśród wszystkich możliwych uszkodzeń sprzętu są i takie, których ubezpieczenie nie obejmuje. To szkody powstałe wskutek:

  • użytkowania sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją obsługi

  • napraw dokonywanych przez osoby do tego nieupoważnione

  • działania insektów lub gryzoni

  • wady produktu stwierdzonej przez producenta lub importera sprzętu

  • sytuacji nadzwyczajnych (np. powódź, pożar, , grad, trzęsienie ziemi)

 

Kim jest Ubezpieczyciel?

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA. Grupa ERGO Hestia to pionier najbardziej innowacyjnych rozwiązań w sektorze ubezpieczeń. Od 30 lat pozostaje wiarygodnym i niezawodnym partnerem oferującym najwyższej jakości produkty i usługi.

 

 

Gdzie mogę znaleźć Ogólne Warunki Ubezpieczenia?

 

Zobacz Warunki ubezpieczenia sprzętu AGD gwarantowane przez ERGO Hestię:

 

Ochrona Diamentowa: Pełen zakres ubezpieczania

Ochrona Złota: Podstawowy zakres ubezpieczenia

 

 

Jak mam zgłosić szkodę?

 

W przypadku powstania szkody:

  • niezwłocznie powiadom o jej objawach Centrum Autoryzacji Szkód (formularz do zgłoszenia szkody - https://www.szkody.org/#/) i postępuj zgodnie z jego zaleceniami

  • przekaż sprzęt do punktu naprawczego

W przypadku szkody polegającej na kradzieży z włamaniem lub rabunku zgłoś utratę sprzętu policji – poproś o pisemne zaświadczenie potwierdzające przyczynę i okoliczności powstania szkody.

 

 

Pytania? Dzwoń na infolinię ERGO Hestii – nr tel. 58 762 76 76

 

Gdzie i kiedy mogę kupić ubezpieczenie przedłużonej gwarancji?

 

Ubezpieczenie to możesz kupić w naszym sklepie stacjonarnym przy zakupie sprzętu AGD oraz w sklepie internetowym po dodaniu produktu do koszyka wystarczy kliknąć i zaznaczyć wariant ubezpieczenia. System automatycznie doliczy do zamówienia koszt wybranej opcji.

 

Ile kosztuje ubezpieczenie przedłużonej gwarancji?

 

Koszt zależy od ceny sprzętu, wariantu ochrony i czasu jej trwania. Zazwyczaj wynosi on od ok. 10% do ok. 25% wartości zakupionego urządzenia. O szczegóły zapytaj sprzedawcę lub sprawdź cenę po dodaniu produktu do koszyka.

 

Czym dokładnie różnią się warianty ubezpieczenia przedłużonej gwarancji?

 

Poniższa tabelka pozwala porównać ze sobą poszczególne zakresy ochrony i wybrać wariant, który najbardziej odpowiada

Twoim potrzebom.

 

 

Kupujesz w naszym sklepie ubezpieczenie przedłużonej gwarancji? Możesz uzyskać rabat na sprzęt!

O szczegóły już teraz zapytaj konsultanta: e-mail: sprzedaz@elektrohome.pl.

 

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.