Easy Protect - Przedłużona gwarancja!
Najczęściej zadawane pytania:
W jaki sposób można złożyć zamówienie na przedłużenie gwarancji Easy Protect?
- prosimy wybrać produkt ze strony www dodać do koszyka,
- wyświetli się baner z tabelą porównawczą gwarancji do wyboru,
- prosimy wybrać opcję odpowiednią dla siebie, zaznaczyć a następnie wcisnąć jeden z przycisków przejdź do koszyka lub kontynuuj zakupy,
- po wybraniu opcji przejdź do koszyka produkt wraz z wybraną gwarancją znajdzie się w koszyku. System naliczy kwotę za wybraną gwarancję, oraz rabat do produktu,
- system wylicza kwotę przybliżoną, właściwa kwota będzie skorygowana w zamówieniu przez Konsultanta zgodnie z poniższą tabelą.
- rabat na wybrany produkt w koszyku w wysokości 1% (przy przedłużeniu na 4 lata) lub 2% (przy przedłużeniu na 5 lat) nalicza się automatycznie.
Ile kosztuje przedłużenie gwarancji ?
Skrócony regulamin EasyProtect® - Przedłużona gwarancja
Umowa zostaje zawarta na podstawie deklaracji przystąpienia Klienta co do chęci zawarcia umowy w zakresie przedłużenia i
realizacji dodatkowej ochrony serwisowej sprzętu zakupionego przez Klienta w sklepie Partnerskim, innych dopuszczonych
przez Gwaranta jednostkach handlowych lub telefonicznie w terminie do 90 dni od daty zakupu sprzętu IT*Telco*Electro
dokonania zapłaty i wydania Certyfikatu.II. Klient otrzymuje od Gwaranta dokument, potwierdzający zawarcie umowy, zwany dalej Certyfikatem. Oprócz indywidualnego
numeru, Certyfikat zawiera również
następujące informacje:
A) numer dowodu zakupu,
B) grupa towarowa,
C) numer seryjny sprzętu,
D) należność Gwaranta,
E) nazwa Partnera,
F) data rozpoczęcia okresu dodatkowej ochrony serwisowej.
G) termin zapłaty w przypadków Certyfikatów z odroczonym termin płatności,
Umowę w zakresie przedłużenia i realizacji dodatkowej ochrony serwisowej sprzętu uważa się za zawartą w momencie
dokonania zapłaty i otrzymania przez Klienta dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy, zwanego dalej
Certyfikatem. W przypadku sprzedaży w ramach zakupów na odległośd, umowa zostaje zawarta po dokonaniu zapłaty
przez Klienta pełnej kwoty odpowiadającej kwocie wskazanej na Certyfikacie Gwarancyjnym. (tzw: autoryzacja
Certyfikatu Gwarancyjnego EasyProtect®).
Wystawiony Certyfikat Gwarancyjne bez autoryzacji, może zostad opłacony przez Klienta maksymalnie w terminie do 14
(czternaście) dni od daty jego otrzymania. Po bezskutecznym upływie powołanego terminu, Certyfikat zostanie usunięty z
systemu a przedmiotowa transakcja nie będzie wiązała storn.
Jeżeli Klient dokonał zakupu sprzętu IT*Telco*Electro w drodze zakupu na odległość w sklepie internetowym bądź na
innej platformie Partnera wraz z dodatkową ochroną serwisową, poczytuje się wówczas, że Klient dobrowolnie wyraził
wolę, co do zawarcia umowy w zakresie przedłużenia i realizacji dodatkowej ochrony serwisowej sprzętu.
SQTR Sp. z o.o. Ul. Wspólna 50A-35, 00-514 Warszawa, KRS: 0000441721, Wydział XII Sądu Rejonowego w Warszawie.
Kapitał zakładowy 500 000,00 zł. NIP: 7010358988, REGON: 146392372
www.easyprotect.pl
W przypadku nabycia sprzętu IT*Telco*Electro w drodze zakupu na odległość wraz z przedłużoną ochroną serwisową i
skorzystania przez Klienta z ustawowego 14 dniowego prawa do rezygnacji z zawartej umowy bez podania przyczyny
zgodnie z treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta, Klient zobowiązany jest otrzymany komplet
dokumentów, w tym w szczególności Certyfikat Gwarancyjny, zwrócić do Gwaranta bądź do sklepu, w którym Klient
dokonał zakupu sprzętu IT*Telco*Electro albo samej dodatkowej ochrony serwisowej.
Powyższe uprawnienia dotyczące nabywania sprzętu IT*Telco*Electro w drodze zakupów na odległość dotyczą tylko i
wyłącznie osób fizycznych dokonujących zakupu przedłużonej ochrony serwisowej w celach niezwiązanych bezpośrednio
z działalnością gospodarczą lub zawodową, tj: konsumentów w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Pełny regulamin do pobrania tutaj
Ogólne Warunki Ochrony Serwisowej do pobrania tutaj
Najczęściej zadawane pytania