• Język: Polski Polski
  • zmień

Język:

Infolinia pn - pt 9:00 - 18:00 (22) 877 77 77, 0 801 011 997

SCHENKER Regulamin dostaw

Dostawy do klientów indywidualnych DB Schenker Home

''           ''       ''        ''

1. Opis usługi

Dostawy obejmują dostawy sprzętu RTV/AGD do klientów indywidualnych uzupełnione usługami dodatkowymi: wniesienia, dostawy wieczorem, dostawy wieczorem z wniesieniem, awizacji.

Dostawy są realizowane od poniedziałku do piątku.
Usługi realizowane w ramach dostaw do klientów indywidualnych:

Pakiet S - Dostawa (10:00 – 16:00) - DOSTAWA GRATIS ( koszt dostawy jest naliczany w koszyku. W przypadku niektórych marek może zostać doliczony koszt dostawy, w razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszymi konsultantami )
Pakiet M - Dostawa wieczorem (16:00 – 22:00) - opłata dodatkowa 139 zł

Pakiet L - Dostawa z wniesieniem (10:00 – 16:00) - opłata dodatkowa 149 zł

Pakiet XL - Dostawa wieczorem z wniesieniem (16:00 – 22:00), jest to korzystny PAKIET 2 usług ( Pakiet M + Pakiet L ) - opłata dodatkowa 189 zł.

Dostawa przesyłek do Odbiorcy jest realizowana zgodnie z dostarczonym przez Klienta zleceniem.

Definicje.

Dostawa:
Odbiór przesyłki przez Odbiorcę bezpośrednio ze skraju windy samochodowej.

Dostawa wieczorem:
Odbiór przesyłki przez Odbiorcę bezpośrednio ze skraju windy samochodowej pomiędzy 16:00 a 22:00.

Wniesienie:
W ramach usługi wniesienia kurier DB Schenker zobowiązany jest do dostarczenia przesyłki pod adres z dokumentu przewozowego (list przewozowy) w miejsce w lokalu wyznaczone przez klienta lub do pierwszej przeszkody architektonicznej uniemożliwiającej dalszy transport. Docelowe miejsce powinno być wcześniej przygotowane oraz mieć swobodny dostęp (wystarczająca szerokość drzwi, brak przedmiotów utrudniających transport ręczny). W przypadku konieczności usunięcia wcześniej stojących przedmiotów z docelowego miejsca, kurier ma obowiązek pozostawić przesyłkę w pobliżu wyznaczonego miejscu, które nie wymaga dodatkowych czynności związanych z usunięciem innych przedmiotów. Usługa wniesienia jest realizowana w dwuosobowych zespołach kurier i pomocnik. Maksymalna waga wnoszonego towaru (1 sztuki/opakowania) nie może przekroczyć 84kg dla zespołu 2-osobowego, posługującego się wózkiem kołowym. 

Awizacja:
Telefoniczny kontakt z Odbiorcą w celu otrzymania potwierdzenia o możliwości odbioru przesyłki i doprecyzowania przedziału czasowego dostawy w ramach godzin zdefiniowanych w poszczególnych pakietach.

Zasięg terytorialny usług.

1. Pakiet S – dostawa do klientów indywidualnych w godzinach 10:00 – 16:00 dostępna na obszarze całego kraju.

2. Pakiet L – dostawa z wniesieniem w godzinach 10:00 – 16:00 dostępna na terenie wymienionych poniżej miast:

  • SZCZECIN: Szczecin, Szczecin Dąbie, Dobrzany, Drawno, Goleniów, Gryfino, Kamień Pomorski, Lipiany, Maszewo, Myślibórz, Nowe Warpno, Nowogard, Police, Pyrzyce, Stargard Szczeciński, Wolin

  • RZESZÓW: Rzeszów, Głogów Małopolski

  • LUBLIN: Lublin

  • KIELCE: Kielce

  • ZIELONA GÓRA: Zielona Góra

  • BYDGOSZCZ: Bydgoszcz

  • KONIN: Konin, Kalisz

  • OLSZTYN: Olsztyn

  • BIAŁYSTOK: Białystok

  • KOSZALIN: Koszalin, Kołobrzeg 3

  • KATOWICE: Katowice, Gliwice, Pyskowice, Bytom, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Tarnowskie Góry, Toszek, Zabrze

  • KRAKÓW: Kraków

  • WROCŁAW: Wrocław, Brzeg, Brzeg Dolny, Jelcz Laskowice, Kąty Wrocławskie, Oborniki,

    Oleśnica, Oława, Środa Śląska, Świdnica, Trzebnica, Twardogóra, Wołów, Żmigród

  • ŁÓDŹ: Łódź, Pabianice, Aleksandrów Łódzki, Zgierz

  • WARSZAWA: Warszawa, Piaseczno

  • POZNAŃ: Poznań, Luboń

  • GDYNIA: Gdynia, Gdańsk, Sopot, Rumia, Wejherowo, Gdańsk Wrzeszcz

3. Pakiet M i Pakiet XL – Dostawa wieczorna i dostawa wieczorna z wniesieniem w godzinach 16:00 – 22:00 dostępna na terenie poniżej wymienionych miast:
  • KATOWICE: Katowice, Gliwice, Pyskowice, Bytom, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Tarnowskie Góry, Toszek, Zabrze
  • KRAKÓW: Kraków
  • WROCŁAW: Wrocław, Brzeg, Brzeg Dolny, Jelcz Laskowice, Kąty Wrocławskie, Oborniki, Oleśnica, Oława, Środa Śląska, Świdnica, Trzebnica, Twardogóra, Wołów, Żmigród
  • ŁÓDŹ: Łódź, Pabianice, Aleksandrów Łódzki, Zgierz
  • POZNAŃ: Poznań, Luboń
  • GDYNIA: Gdynia, Gdańsk, Sopot, Rumia, Wejherowo, Gdańsk Wrzeszcz

2.1 Termin dostawy

Dostarczenie przesyłek do odbiorców będzie następowało w następnym dniu roboczym po dniu ich podjęcia od klienta, pod warunkiem, że samochody liniowe dojadą do terminali odwozowych nie później niż do godzin określonych w Załączniku nr 2. W przypadku gdy warunek nie zostanie spełniony, rozładowanie samochodu będzie możliwe dopiero po zakończeniu rozładunku standardowych samochodów liniowych, a za terminowo wykonane zlecenie uważa się dostawę w terminie dwóch dni roboczych po dniu podjęcia przesyłek od Klienta.

2.2 Awizacja dostaw

Termin

Forma

Sposób

Cel

Awizacja 1

Dzień przed dostawą

Wiadomość SMS

Wiadomość generowana przez system w momencie odebrania danych el.

Informacja o terminie dostawy (data i przedział czasowy), sposobie dostawy (np. wniesienie lub brak wniesienia), kwocie pobrania.

Awizacja 2

Dzień dostawy – przed realizacją usługi

Rozmowa telefoniczna

Kurier

Przekazanie dokładniejszej informacji o spodziewanej godzinie dostawy. Potwierdzenie obecności odbiorcy we wskazanym miejscu.

W przypadku braku kontaktu telefonicznego z odbiorcą, przesyłka nie zostaje przekazana do
odwozu – stwierdzenie nieprawidłowości kod T0820. Automatycznie zostaje wysłany do Klienta komunikat informujący o przełożeniu dostawy na kolejny dzień roboczy albo inny dzień zgodnie z dyspozycją Klienta. Przesyłka pozostaje do 3 dni roboczych w terminalu Operatora Logistycznego.

W przypadku błędnego numeru telefonu odbiorcy lub braku zgody odbiorcy na przyjęcie przesyłki (zmiana terminu, brak gotówki itp.) kurier nie podejmuje próby dostarczenia przesyłki. Informacja o tym jest przekazywana do Klienta z wnioskiem o dyspozycje dotyczące przesyłki.

2.3 Dostawa

2.3.1  Kurier ma obowiązek dostarczenia przesyłki zgodnie z wyznaczonym przedziałem czasowym.

2.3.2  Kurier realizuje jedynie pakiet dostawy wskazany w liście przewozowym.

2.3.3 Odbiorca nie ma możliwości zmiany wcześniej zamówionego pakietu dostaw za pośrednictwem Kuriera.

2.3.4  Dostawa z wniesieniem przesyłki realizowana tylko w pakietach L i XL zgodnie z definicją.

2.3.5  W przypadku gdy skuteczne dostarczenie przesyłki nie jest możliwe, kurier pozostawia pod adresem odbiorcy wiadomość o podjętej próbie dostarczenia.

2.3.6 Odbiorca może rozpakować przesyłkę dopiero po potwierdzeniu jej odbioru w liście przewozowym oraz uregulowaniu wszelkich należności ciążących na przesyłce, a leżących po stronie odbiorcy.

2.3.7 Kurier nie ma obowiązku pozostania u odbiorcy do momentu rozpakowania przesyłki.

2.3.8 Odbiór zużytego sprzętu możliwy jedynie na warunkach standardowego polecenia odbioru.

2.3.9 Usługi poza zakresem DB Schenker Home: rozpakowanie, montaż, instalacja, zabranie opakowań, odbiór sprzętu (za wyjątkiem 2.3.8).

3. Odchylenia od standardowego procesu

Usługi są realizowane zgodnie z instrukcją opisaną w zleceniu od Klienta.

Zmiana wcześniej zleconej usługi jest możliwa tylko na podstawie dyspozycji Klienta uwzględniając dostępny czas reakcji i zasoby. 

Zapraszamy do korzystania z wygodnych usług. W razie jakichkolwiek wątpliwości zapytaj naszego konsultanta o szczegóły usług.

Zespół AGDhome.pl

''           ''       ''        ''

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.